برج خنک کننده

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱ ٫ ۰۹ ٫ ۲۹

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تک نولوژی مورد نیاز

برج خنک کننده

تجهیزات تهویه مطبوع و فرآیندهای صنعتی بسیاری هستند که می­ توانند تا چندین تن آب داغ تولید کنند که نیاز است دمای آن کاهش یابد. برج ­های خنک­ کننده در چنین شرایطی مورد استفاده هستند. آب با دمای بالا درون برج خنک­ کننده جریان پیدا کرده، به چرخش در می­ آید و با هوای خشک و تازه تماس پیدا می ­کند. در این فرآیند دمای آب تا حد مطلوبی کاهش پیدا می ­کند.

برج­ های خنک­ کننده در انواع برج­ خنک­ کننده جریان اجباری و برج­ خنک­ کننده جریان القایی تولید می ­شوند که در نوع القایی آن، شکل جریان می­ تواند به صورت متقاطع و یا مخالف باشد.

این تجهیزات، به عنوان یک واحد پرکاربرد در صنایع مختلفی همچون نیروگاه ­ها، صنایع پالایشگاهی، صنعت تولید و تزریق پلاستیک، صنایع تهویه و تبرید و … مورد استفاده هستند.

همچون باقی مباحث حوزه تأسیسات، شرکت آرتان هوا صنعت سایا در این حوزه نیز مدعی ارائه بهترین خدمات مشاوره، طراحی، ساخت و یا تأمین تجهیزات بوده و قادر است با کمک متخصصین خود، صنایع نیازمند کلیه خدمات مربوط به برج ­های خنک­ کننده را یاری دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیگر عناوین