ساخت انواع قطعات خارجی و خاص

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱ ٫ ۰۹ ٫ ۳۰

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تک نولوژی مورد نیاز

ساخت انواع قطعات خارجی و خاص

سالهاست که کشور ما تحت تحریم­های گسترده قرار دارد. همین موضوع برقراری ارتباط با بسیاری از شرکت های خارجی، خصوصاً شرکت های مستقر در کشورهای صنعتی را با مشکل مواجه کرده و تأمین قطعات تولیدی برخی از آنها را به امری دشوار و در برخی موارد غیر ممکن بدل نموده است.

 در چنین شرایطی، اعتماد به توان متخصصین و مخترعین داخلی می تواند یاری رسان صنعتگران کشور باشد. یکی از شرکت هایی که در این حوزه دستی بر آتش دارند شرکت آرتان هوا صنعت سایا است. این شرکت با تجربه داخلی سازی برخی تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت تأسیسات و تهویه، افتخار کمک رسانی به مجموعه های مختلف در این حوزه را داشته، و هم چنان با بهره گیری از دانش فنی متخصصین خود، برای کمک به صنعت کشور اعلام آمادگی می نماید.

ارتباط مستقیم تجهیزات مورد استفاده در حوزه آب و فاضلاب با سلامتی افراد، اهمیت پیشروی پر قدرت کشور در این حوزه را دو چندان می کند. در مسیر این پیشروی، وجود سرعت گیرهایی که عامل آنها وابستگی به برخی قطعات و محصولات خارجی است، اجتناب ناپذیر خواهد بود. با این حال، حذف این سرعت گیر ها لازمه قدرت نمایی در این حوزه است. این شرکت، یکی از مجموعه های دانش بنیان داخلی است که با توانایی بومی سازی قطعات خاص در صنعت آب و فاضلاب، به رفع این موانع کمک نموده و گامی در جهت حرکت چرخ های صنعت کشور بر می دارد، و این امر میسر نخواهد بود جز با کمک جمعی از متخصصین و دانشمندان این صنعت، در شرکت آرتان هوا صنعت سایا.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیگر عناوین