سختی گیر رزینی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱ ٫ ۰۹ ٫ ۲۹

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تک نولوژی مورد نیاز

سختی گیر رزینی

ترکیب مناسب مواد معدنی در آب ورودی سیستم­ های صنعتی، نکته ­ای مهم و تأثیرگذار برای عملکرد صحیح و امکان سرویس مناسب تجهیزات گران قیمت است. این نکته همچنین برای داشتن خروجی با کیفیت در دستگاه ­ها، امری ضروری است. سختی­گیر های صنعتی مقادیر مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم را تا رسیدن به حد مناسب و کنترل شده کاهش می­ دهند، تا امکان ادامه فرآیندهای صنعتی فراهم شود.

کاربردهای سختی گیر رزینی

از جمله کاربردهای سختی ­گیر می ­توان به سیستم ­های تأسیساتی، انواع مبدل ­ها، برج­ های خنک ­کننده و … اشاره نمود. در این سیستم ­ها وجود رسوبات کلسیمی و منیزیمی می ­تواند به تدریج موجب گرفتگی در لوله ­ها و اتصالات گشته و توان حرارتی سیستم را کاهش دهد.

یکی دیگر از مصارف این دستگاه ­ها، استفاده از آن در مجموعه ­هایی است که کار شستشو انجام می ­دهند. از آنجا که مواد شوینده عمدتاً در آب سخت به درستی حل نمی­ شوند، کار شستشو با این نوع آب با مشکل مواجه می ­شود.

دیگر کاربردهای دستگاه­ های سختی­ گیر، شامل استفاده از آنها در صنایع دارویی، غذایی، فولاد، کشاورزی و … خواهد بود.

شرکت آرتان هوا صنعت سایا آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت­ ها و صنایع، جهت طراحی و ساخت سختی­ گیرهای رزینی، با ابعاد و ظرفیت­ های متفاوت بوده و در این مسیر از تجربه متخصصین این حوزه بهره می ­برد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیگر عناوین