دیگ آب گرم

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱ ٫ ۰۹ ٫ ۲۹

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تک نولوژی مورد نیاز

دیگ آب گرم

اهمیت استفاده از آب گرم و بخار جهت گرمایش فضاهایی با کاربری ­های مختلف و همچنین استفاده از آب گرم در برخی صنایع برای نظافت آلودگی ­های سطوح توسط واترجت، لزوم استفاده از مولدهای آب گرم همچون دیگ ­های آب گرم را در دنیای امروز دو چندان نموده است. دیگ­ های آب گرم با ظرفیت­ های ۷۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت تولید می­ شود که می ­تواند آب گرم مورد نیاز برای گرمایش ساختمان ­های مسکونی، تجاری و صنایع را تأمین نماید.

انواع دیگ های آب گرم

دیگ­ های آب گرم در دو مدل اصلی دیگ­ های آب گرم چدنی و دیگ ­های آب گرم فولادی تولید و به بازار عرضه می­ شود که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

دیگ ­های آب گرم چدنی از تعدادی پره چدنی ریخته ­گری شده که بر اساس ظرفیت گرمایی مورد نظر تعداد آنها تعیین می­ شود، تشکیل شده است. این دیگ ­ها قابلیت تعمیر و نشتی­ گیری بالایی دارند، امکان افزایش ظرفیت حرارتی آنها با افزایش تعداد پره ­ها وجود دارد و مقاومت آنها در برابر خوردگی بالاتر است. با این حال تحمل فشارهای بالا را ندارند و احتمال ترک­ خوردگی آنها در برابر تغییرات دمایی نسبتاً زیاد است.

دیگ­ های آب گرم فولادی بر خلاف دیگ­ های چدنی به صورت یکپارچه ساخته می­ شوند. عمر مفید این دیگ ­ها بالاتر است و قابلیت کار در فشارهای بالا را دارند. اما در مقابل گران ­تر از دیگ­ های چدنی بوده و احتمال خوردگی نیز در آنها بیشتر است.

شرکت آرتان هوا صنعت سایا با همکاری شرکت­ های معتبر تولید کننده در این زمینه، توانایی تأمین انواع دیگ ­های آب گرم در ظرفیت ­های مختلف را داشته و همچنین امکان ارائه خدمات مشاوره خرید در این خصوص را برای مشتریان خود داراست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیگر عناوین