دیگ بخار

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱ ٫ ۰۹ ٫ ۲۹

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تک نولوژی مورد نیاز

دیگ بخار

ظرفیت حرارتی بالای بخار، راندمان بالا و همچنین در دسترس بودن بخار آب باعث شده تا بخار نقش ویژه­ای در انواع صنایع به عنوان یک انتقال دهنده حرارت ایفا نماید.

انرژی لازم برای تولید بخار از سوختن موادی نظیر گاز و گازوئیل در دیگ­های بخار تأمین می­شود. در حقیقت دیگ بخار تجهیزی برای تبدیل آب به بخار اشباع می­باشد. این تجهیزات تقریباً در تمامی صنایع از جمله صنایع فولاد، مواد غذایی، دارویی و … استفاده فراوانی دارند.

دیگ­های بخار بر اساس نوع سیال در لوله، به دو نوع واترتیوب و فایرتیوب تقسیم می­شوند. در نوع واترتیوب، آب درون لوله­­های داخل دیگ جریان داشته و عامل گرمایشی در اطراف لوله­ها و در فضای دیگ پراکنده است. نوع فایرتیوب کاملاً عکس نوع اول بوده و در آن عامل گرمایش، با عبور از درون لوله­های داخل دیگ، آب موجود در دیگ را گرم می­کند.

شرکت آرتان هوا صنعت سایا، با همکاری شرکت­های پیشرو در حوزه تأسیسات صنعتی و ساختمانی، آمادگی خود را جهت تأمین انواع دیگ­های بخار برای استفاده در صنایع مختلف اعلام می­دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیگر عناوین