فن های تهویه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱ ٫ ۰۹ ٫ ۲۹

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تک نولوژی مورد نیاز

فن های تهویه

سیستم های گرمایشی و سرمایشی در دنیای امروز مشمول تنوع بسیاری هستند. هر کدام از این سیستم ها نیز از روش های متفاوتی برای تولید گرما و یا سرما استفاده می کنند. اما علاوه بر تولید حرارت و برودت، شیوه انتقال آن به فضای هدف نیز نکته ای حائز اهمیت در سیستم های تهویه است.

مهمترین، قدیمی ترین و اصولی ترین تجهیزات برای انتقال هوا، فن ها هستند. فن ها در سیستم ها و دستگاه های مختلف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه فن هایی با ابعاد چند سانتی متر تا چند صد سانتی متر برای مصارف گوناگون تولید می شوند.

این تجهیزات در ابعاد مختلف و با طراحی های متفاوت، یکی از واحدهای اصلی بیشتر سیستم های تهویه را تشکیل می دهند. تعدادی از فن ها در این دستگاه ها وظیفه انتقال هوا به مجموعه مورد نظر، و تعدادی دیگر وظیفه خنک کاری تجهیزات را بر عهده دارند.

میزان هوادهی، توان مصرفی، دور موتور، قطر پروانه و … بخشی از اطلاعات فنی یک فن تهویه است، که انتخاب و به کارگیری آن را به یک کار تخصصی بدل می نماید. شرکت آرتان هوا صنعت سایا از دانش فنی متخصصین خود برای خدمات رسانی حول موضوعات مشاوره، طراحی، تأمین و سرویس انواع فن استفاده نموده و در این زمینه آماده کمک به مشتریان خود است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیگر عناوین